Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

O ΜΟΝΤΕΛΟΠΝΙΧΤΗΣ Ο ΚΟΥΓΙΑΣ

Πέντε και μίση τα χαράματα χτύπησε το τηλέφωνο! Ξέρεις το μυαλό πάει πάντα στο κακό. Αλλά αυτό ήταν χειρότερο.

Giorgos? Giorgos me akous?
Το κέρατο μου βραδιάτικα την αναγνώρισα. Παλιά φίλη από το Αρσάκειο που στη συνέχεια έγινε μοντέλο, super μάλιστα, Naomi Campel ονόματι .
Giorgos me akous?
Σε ακούω Naomi μου τι έγινε βραδιάτικα?

Giorgos exo provlima mou leipei o montelopnιktis mou.
Ποιος σου λείπει βραδιάτικα καλή μου?

O Alexis mou, Giorgos. O ellinas erastis mou to dikigoros ntei! Aftos poy paei mono me mondeles nte!
Ο Κούγιας?

Yes ntei! Giati exei kai allous latinous dikigorous san to Alexis moy sto Ellada?
Όχι καλή μου το δεκάρι το καλό είναι ένα!

Giorgos mou eipan oti ta emplekse me ena astynomiko kai einai oli tin ora mazi tou? Einai alithia Giorgos afto?
Κάτι πήρε το αυτί μου αγάπη μου, αλλά μη πάει ο νους σου στο πονηρό.

Kai pou vreike Giorgos enas mpatsos me treis kai eksinta, opos lete stin Ellada, ta lefta, kai asxolite to Alexis mou mazi toy?
Τι να σου πω καλή μου? Μπορεί να το κάνει και τζάμπα για το δημοσιότητα!

Ti mou les Giorgos o Alexis tzamba?
Ναι αυτό σου λέω καλή μου.

Akoy Giorgos thelo na teleiosei afto kai na moy steileis ton Alexi amesos edo paketo.
Νομίζω ότι το πανελλήνιο θα συμφωνούσε μαζί σου, για την ακρίβεια εδώ το λέμε εξοστρακισμό!

Giorgos den katalabeno ti moy les. Ego ekeino pou ksero einai oti to krevati moy einai adeio xoris ton Alexi moy.
Θέλεις δηλαδή βρε καλή μου να μου πεις ότι με τον Αλέξης σου, ένα είκοσι ύψος το κρεβάτι σου είναι γεμάτο? Έλεος ο κουβάς!

Giorgos mi me douleveis 3 praktoreia mondelon edw sto Amerika kontevoyn na kleisoyn apo tote poy a Alexis eipe na doylepsei.
Οκ καλή μου θα δω τι μπορώ να κάνω. Σου υπόσχομαι το συντομότερο να στο στείλω το συντομότερο.

Ok Giorgos, to afino epano sou kai se oli tin Ellada na moy steilete to moro moy pisw.
Οκ μικρή μου, και που να σου τον πακετάρουμε και να σου τον στείλουμε αγάπη μου?

Oh Giorgos ksereis esy…. sto diaοlo steilte ton kai na toy peite oti itan thelima theou!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολυ γελιο ο μοντελοπνιχτης,ο πηδοφραχτης,ο τακουνοπληκτος,ο ματωμενος.......ε ρε φρουτο που ειναι!!!

SummerDream είπε...

Ας μην ήταν τα φράγκα στην μέση και θα ξέραμε τι εστί Κούγιας...

J. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
George είπε...

@ Παπαρούνα,
Ξέρεις τι με τρελαίνει? Ότι αυτό το πράγμα που ονομάζετε άνθρωπος έχει και αυτός παιδιά!

George είπε...

Ναι Μαρία μου,
είναι τα φράγκα στη μέση δε λέω, αλλά δε πιστεύω ότι ακόμη και εγώ που λέω ότι είμαι σε μιά μέση οικονομική κατάσταση ξέρω ότι δεν θα άντεχα να έχω τον Κούγια για δικηγόρο.
Πιστεύω ότι ο καραγκιόζης το πήρε for free για τη δημοσιότητα.

SummerDream είπε...

Γιατί άλλο θα έπαιρνε μια τέτοια υπόθεση ο Κούγιας, Γιώργο μου;
Όχι τίποτε άλλο, αλλά από αρνητική σε αρνητική δημοσιότητα το πάει. Όχι ότι με καίει και με κόπτει, αλλά πιστεύω ότι οι σωστοί επαγγελματίες της συννωμοταξίας του, δεν κυνηγάνε την δημοσιότητα και πράττουν σωστά όσο κι αν η υπόθεση που αναλαμβάνουν έχει μια ιδιαίτερη βαρύτητα (σαν αυτή που ήδη έχει με τον ειδικό φρουρό-εκτελεστή).

George είπε...

Το ξέρω Μαρία μου.
Στο πρόσωπο συτού του ανθρώπου πάντα έβλεπα κάτι "δαιμόνικό" και δεν έπεσα έξω.
Τι πρέπει να πει δηλαδή για να του αφαιρέσουν την άδεια γαμώτο?

Λινα είπε...

Από το στόμα της και στου θεού το αφτί..

Μια απορία, αν μου επιτρέπετε,
Ο δικηγορικός σύλλογος Αθηνών τον είχε διαγράψει από το σύλλογο και η υπόθεση εκκρεμεί στο εφετείο. Με ποιό δικαίωμα ανέλαβε την υπεράσπιση του θεόβαλτου μπάτσου λοιπόν; Δεν είναι ενάντια στην νομοθεσία από την στιγμή που δεν εχει βγει υπερ του απόφαση;

Λέω εγώ τώρα αλλά και που λέω..


*Καλησπέρα, καλώς σε βρίσκω!:-)

George είπε...

@ Lina
To Είχα ρωτήσει στο παρελθόν και νου είχαν πει αλλά μου διαφεύγει. Πάντως έχει κάποια εξήγηση.
Θα το ξαναρωτήσω και θα επανέλθω.
Καλή εβδομάδα!