Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Διακοπές με την μητέρα - Αντίπαρος 2016


Τα γράφω και μην πείτε μετά ότι δεν σας τα είπα, και αναφέρομαι σε όσους το τολμήσουν λέω, σε εκείνους τους γενναίους, τους τολμηρούς που μπορεί να ζηλέψουν την απόφαση μου φέτος να πάρω την μητέρα μου και να έρθουμε διακοπές οι δυο μας στην εξωτική Αντίπαρο, και θελήσουν να με αντιγράψουν.

Η μαμά στα 48 σου χρόνια σε βλέπει σαν δίχρονο, ίσα που μόλις περπάτησες ένα πράγμα, εσύ δεν ξέρεις τίποτα είσαι μικρός ακόμη και εκείνη έχει άποψη για όλα. 

Οι ατάκες που ακολουθούν είναι όλες πραγματικές.

1. Το κλασικό σε κάθε βραδινή μας έξοδο ΖΑΚΕΤΑ πήρες μαζί σου? έχει αεράκι σήμερα.
2. Γιατί δεν τρως ΟΛΟ το φαγητό σου ? Κρίμα είναι άλλου ο κόσμος πεινάει.
3. Αν έβαζε λιγο παραπάνω αλάτι πιπέρι μπαχάρι λεμόνι ξύδι κόλιανδρο θα ήταν καλό. Σαν το ΔΙΚΟ ΜΟΥ φαγητό δεν έχει.
4. Σαν τις παραλίες της ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ δεν έχει. Που να δουν αυτοί τον Αρμενιστή θα κλάψουν.
5. Δες τι όμορφο παιδάκι μου θυμίζει ΕΣΕΝΑ το 1971 στην Ουρανούπολη.
6. Τώρα αυτό τι το αγόρασες ΤΖΑΜΠΑ λεφτά δίνεις, μα πότε θα μάθεις να κάνεις οικονομία?
7. Πάλι ΤΣΙΓΑΡΟ άναψες? πριν από λιγο το έσβησες το άλλο.
8. Και άλλο ΚΑΦΕ? για αυτό τα νεύρα σου είναι χάλια.
9. Εσύ να κανείς το προγράμμα σου εγώ να θα καθίσω εδώ... και θα σε ΠΕΡΙΜΕΝΩ.
10. Το σπίτι αυτού του ΤΟΜ ΧΑΝΚΣ ποιό είναι ?
11. Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ είναι μακρυά από εδώ που ήμαστε?
12. Να έτσι θέλω να μου ΒΑΨΕΙΣ την αυλή, το σπίτι, το ταβάνι, το μαλλί.
13. Δεν πιστεύω να είναι και αυτή παραλία ΓΥΜΝΙΣΤΩΝ σαν τη χθεσινή ?
14. Σαν ΧΑΡΤΟΝΙ αυτά τα σεντόνια, μαλακτικό δεν βάζουν σταγόνα ?
15. Καλέ αυτή ίδια η ΚΟΡΗ της Μαρίας του Γιάννη. Κάτσε να την ρωτήσω αν είναι αυτή.
16. Και όπως είπαμε κύριε Δημήτρη ΚΤΗΜΑ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ ξινόμαυρο ροζέ του χρόνου να πίνουμε όχι αυτό το ξύδι που μας φέρατε να πιούμε!!!
17. Τι θα πει ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕ δεν σερβίρουν ? Έλα Χριστέ και Παναγία μου στην Ελλάδα ήμαστε.
18. Να ένα ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ σαν και αυτήν άσχημα θα ήταν να είχες. Να έχει και ένα σπίτι εδώ στο νησί. Βέβαια στη Θεσσαλονίκη θα μένατε αλλά θα ερχόσασταν τα καλοκαίρια εδώ.
19. Σε ευχαριστώ πολύ (στον σερβιτόρο) ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ είσαι? Όχι? Με μια καλή κοπέλα σου εύχομαι τόσο όμορφο παλικάρι κρίμα.
20. Καλά όλοι αυτοί με τα κότερα τα ιστιοπλοϊκά ΚΡΙΣΗ δεν έχουν στις χώρες τους? Μόνο εμείς ?

Μαμά - Γιός σημειώσατε 1.

4 σχόλια:

Margo είπε...

:-)

Αυτές τις διακοπές θα τις θυμάστε και οι δυο με πολύ αγάπη.

Ευχαριστώ για το μοίρασμα! :-)

George είπε...

@Margo Σίγουρα και πιό πολύ εκείνη! Τώρα μου ζήτησε Παρίσι!!!

Dorothy είπε...

Σχετικά με το νούμερο 16, αγαπητέ George, ένα έχω να πω: Ελπίζω η μητέρα να διαθέτει ήδη επαγγελματικές κάρτες που γράφουν "business development manager". She is a natural, που λέμε και στο χωριό μου.
Χαίρομαι που σε (ξανα)διαβάζω :)

George είπε...

@Dorothy... Η ουσία δεν ήταν στις πωλήσεις αλλά στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι του χρόνου θα πάμε πάλι απο εκεί οι 2 μας!!!
Χαίρομαι που σιγά σιγά σας (ξανα) βρίσκω.